Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Artificial Intelligence for Strategy Games
Ščevik, Ľuboš ; Herout, Adam (oponent) ; Matýšek, Michal (vedoucí práce)
This bachelor thesis deals with artificial intelligence for strategy games. To be able to demonstrate the AI, I also created a 2D real-time strategy game. The Monte Carlo method played a part in the creation of this AI. It started by generating plans for the AI, then plans for its opponent. It used these plans during the simulations of battles. In the end it chose the most effective plan, which was then implemented in the game. The game, along with artificial intelligence, was created in the Unity game engine.
Umělá inteligence pro strategické hry
Ščevik, Ľuboš ; Milet, Tomáš (oponent) ; Matýšek, Michal (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá umelou inteligenciou pre strategické hry v reálnom čase. Pri tvorbe umelej inteligencie sa využila metóda Monte Carlo. Hra, spolu s umelou inteligenciou, bola vytvorená v hernom engine Unity.
Algoritmy pro Taflové hry
Halmo, Kryštof ; Kočí, Radek (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit program, který umožňuje hrát některé typy taflových her proti různým algoritmům či proti jiným hráčům. V řešení bylo použito aloritmů MCTS, Alfabeta a Minmax s heuristikami, které urychlují vyhledávání a ohodnocování herního pole na základě specifických parametrů. Vytvořené řešení poskytuje možnost výběru parametru spuštění. Výsledky této práce poskytují možnost porovnání mezi typy těchto her nejen z hlediska rychlosti nalezení tahu, ale také z hlediska porovnání různých algoritmů mezi sebou pro dané typy taflových her.
Artificial Intelligence for Strategy Games
Ščevik, Ľuboš ; Herout, Adam (oponent) ; Matýšek, Michal (vedoucí práce)
This bachelor thesis deals with artificial intelligence for strategy games. To be able to demonstrate the AI, I also created a 2D real-time strategy game. The Monte Carlo method played a part in the creation of this AI. It started by generating plans for the AI, then plans for its opponent. It used these plans during the simulations of battles. In the end it chose the most effective plan, which was then implemented in the game. The game, along with artificial intelligence, was created in the Unity game engine.
Umělá inteligence pro strategické hry
Ščevik, Ľuboš ; Milet, Tomáš (oponent) ; Matýšek, Michal (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá umelou inteligenciou pre strategické hry v reálnom čase. Pri tvorbe umelej inteligencie sa využila metóda Monte Carlo. Hra, spolu s umelou inteligenciou, bola vytvorená v hernom engine Unity.
Algoritmy pro Taflové hry
Halmo, Kryštof ; Kočí, Radek (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit program, který umožňuje hrát některé typy taflových her proti různým algoritmům či proti jiným hráčům. V řešení bylo použito aloritmů MCTS, Alfabeta a Minmax s heuristikami, které urychlují vyhledávání a ohodnocování herního pole na základě specifických parametrů. Vytvořené řešení poskytuje možnost výběru parametru spuštění. Výsledky této práce poskytují možnost porovnání mezi typy těchto her nejen z hlediska rychlosti nalezení tahu, ale také z hlediska porovnání různých algoritmů mezi sebou pro dané typy taflových her.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.